piątek, 14 kwietnia 2017

Checked Nails & Yellow Flowers

Cześć!
Wiosna zaczęła sie już jakiś czas temu i od tego czasu mieliśmy trochę na prawdę ąłdnej podoby, ale ostatnio wzrócił deszcz i zimno.. Żeby uniknąć depresyjnego nastroju musiałam zrobić jakieś ciepłe i radosne paznokcie.

Hello!
Spring started a while ago and since then we had some really nice weather, but lately rain and cold came back.. In order to avoid the depressing mood I had to do some warm and cheerful nails.


Dla mnie żółty to jeden z najbardziej radosnych kolorów, więc właśnie jego wybrałam do dzisjeszego mani. Nałożyłam dwe grubsze warstwy Color Club Macaroon Swoon jako bazę.

For me yellow is one of the most cheerful colours, so that's what I picked for today's manicure. I applied two thicker coats of Color Club Macaroon Swoon as my base.


Chciałam wypróbować jakies nowe płytki MoYou London, więc poszłam w kraciasty wzór na większości paznokci i kombinację tej samej kratki z kwiatami na kciuku i serdecznym. Te dwa wzory pochodzą z całkiem innych płytek, ale wzór kratki był tak podobny, że musiałam je ze sobą sparować.

I wanted to try out some new MoYou London plates, so I went with a black, checked design on most of my nails and a combination of the same check and flowers on my thumb and ring finger. These two design come from totally different plates, but the check design is was similar, that I just had to pare them up.




















Płytki jakich użyłam to MoYou London Hipster 05 i Trend Hunter 02. Użyłam też lakieru Kaleidoscope Black i Stempla Aliexpress Blue Metal Handle XL.

The plates I used are MoYou London Hipster 05 and Trend Hunter 02. I also used Kaleidoscope 01 Black and Aliexpress Blue Metal Handle XL Stamper.


Zabezpieczyłam stemple top coat'em Kads (moim top coat'em numer jeden do zdobień) i zaczęłam kolorować kwiaty żółtym tint'em. Wybrałam P2 Gloss Goes Neon Spaceshot, ponieważ daje żywy kolor już przy jednej warstwie. Po wyschnięciu tint'a nałozyłam jedną warstwę INM Out The Door.

Poniżej możecie zobaczyć płytki jakich użyłam..

I secured my stamping with Kads top coat (my number one top coat for nail art designs) and started to colour the flowers with a yellow, sheer tint. I chose P2 Gloss Goes Neon Spaceshot, because it gives a vibrant colour in just one layer. After the tint dried I applied one coat of INM Out The Door.

Below You can see the plates I used..

Źródło: http://moyou.co.uk/


Źródło: http://moyou.co.uk/

..i większośc pozostałych produktów.

..and most of the products.


12 komentarzy:

  1. WYszło idealnie, podoba mi się, że kwiaty są tylko na jednym paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak mi się wydawało, że na wszystkich byłoby za dużo. Fajnie, że MoYou ma korespondujące wzory.

      Usuń
  2. Piękne zdobienie, takie puchońskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. także bardzo lubię taki pastelowy żółty na pazurkach :) wyszło uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło! Te krateczki wyglądają jakby były z tej samej płytki, idealnie spasowane wzory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Prawda? Super, że tak to zrobili. Do tych pozostałych kwiatowych kombo też mają korespondujące wzory na innych płytkach.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.