czwartek, 20 października 2016

REVIEW: Born Pretty Store Nightscape Water Decals

Cześć,
tym razem przychodzę do Was z kolejna recenzją Born Pretty Store. Już od jakiegoś czasu miałam ochotę wypróbować krajobrazowe naklejki wodne i właśnie one przyszły w ostatniej paczce. Widziałam wiele zdobień z konturem miasta i byłam zakochana w każdym jednym. Niektóre były ręcznie malowane, niektóre stemplowe i pomyślałam, że naklejki wodne będą najprostszym sposobem na osiągnięcie takiego samego efektu. Poniżej możecie zobaczyć jak moje nowe naklejki wodne wyglądają, a znajdziecie je TUTAJ.

Hi,
this time I'm coming to You with another Born Pretty Store review. For some time now I was eager to try out landscape water decals and that's exactly what came in my last package. I saw numerous nail arts with a city contour and I loved every one of them. Some were freehand painted, some were stamping nail arts and I though that water decals would be the easiest way to achieve the same effect. Below You can see how do my new water decals look like and You can find them HERE.


Kartonik naklejek, który do nas przychodzi ma 12 rzędów krajobrazów miast i mają one odzwierciedlać niektóre z najbardziej znanych miast na świecie. Dostajemy też trzy różne typy krajobrazów: tylko kontur, czarny wzór i kolorową wersję. Dużym plusem jest to, że naklejki są cienkie. Ich krawędzie są niezauważalne na paznokciu kiedy zabezpieczymy zdobienie top coat'em. Jedyny problem jaki z nimi miałam to fakt, że ponieważ wzór jest dość długi, (nawet jak potniemy go na pasujące do paznokci kawałki) naklejka potrafi się czasem skleić do kupy jeśli nie jesteśmy dość ostrożne. Jest to oczywiście do ogarnięcie, ale przytrafiło mi się raz czy dwa. Jeśli chcecie więcej informacji o tym jak nakładać naklejki wodne, napisałam osobny post na ten temat TUTAJ.

The sheet of decals that comes to us has 12 rows of city landscapes and they're supposed to reflect some of the best known cities in the world. We also get three different types of landscapes: just a contour, a black design and a multicolour version. A big plus is that the decals are thin. Their edges are unnoticeable on the nail when we secure the nail art with a top coat. The only problem I had with them is that because the design is long, (even when we cut it into nail fitting pieces) the decals can sometimes stick together if we're not careful enough. It's manageable of course, but it did happen to me once or twice. If You want some more information on how to apply water decals, I wrote a separate post about this HERE.

Zrobiłam dwa mani używając tych naklejek i muszę powiedzieć, że bardziej podobają mi się na kwadratowych paznokciach niż na moich migdałach. To pewnie kwestia preferencji, ale jest to coś z czego zdałam sobie sprawę. Zwłaszcza przy drugim mani, nie wiedziałam czy pozostałą część paznokcia pod naklejką pokryć na czarno czy nie. Nawet spróbowałam, ale nie wyglądało to dobrze. Co Wy myślicie? Czy pewne wzory sa po prostu bardziej odpowiednie dla konkretnego kształtu paznokci?

I did two manicures using these decals and I have to say I like them more on square shaped nails than on my almonds. It's probably a matter of preference, but that's something that occurred to me. Especially with the second manicure, I didn't know if I should cover the rest of my nail under the decal with black or not. I even tried to, but it didn't look good. What do You think? Are some designs just better for a certain nail shape?


Pierwszy manicure jaki zrobiłam ma zwykłą, niebieska bazę. Nałożyłam dwie warstwy Dewi L34. Możecie o tym lakierze poczytać TUTAJ. Kiedy baza była całkiem sucha dodałam naklejki i zabezpieczyłam je jedną warstwą INM Out The Door.

The first manicure I did has a plain blue base. I applied  coats of Dewi L34. You can read more about this polish in my review HERE. After the base was completely dry I added the decals and secured them with one coat of INM Out The Door.




















Poniżej są produkty jakich użyłam.

Below are the products I used.



Moje drugie zdobienie też jest niebieskie, ale tym razem byłam bardziej ambitna ;)

My second nail art is also blue, but this time I was more ambitious ;)


Najpierw pokryłam paznokcie jedną warstwą Essie Avenue Maintain żeby stworzyć bazę pod mój glitter. Lubię tak robić ponieważ czyszczenie skórek przy kremowym lakierze jest dużo wygodniejsze niż przy brokacie. Kiedy mam taką bazę po prostu się jej trzymam podczas aplikacji brokatu i wszystko gotowe. Poprawia to też krycie brokatu i nie musimy nakładać tak wielu warstw. Glitter jakiego użyłam w tym mani to Dewi L56. Kiedy całość była sucha odbiłam wzór imitujący gradient z płytki Bundle Monster BM-XL19. Użyłam lakieru Colour Alike & B. Loves Plates B. a Blue Ocean oraz Stempla B. Loves Plates Jumbo. Moimi następne kroki to: nałożenie jednej warstwy Sally Hansen Maximum Growth żeby zabezpieczyć stemple przed rozmazaniem w późniejszym czasie, dodanie naklejek wodnych i nałożenie jednej warstwy INM Out The Door żeby wykończyć manicure.

First I covered my nails with on coat of Essie Avenue Maintain as a base for my glitter. I like to do that because cleaning up my cuticles is much more comfortable with a cream polish than a glitter. When I have such a base I just stick to it applying the glitter and I'm good to go. It also improves the coverage of the glitter and we don't need to apply so many coats. The glitter I used in this manicure is Dewi L56. When the whole thing was dry I stamped on a gradient imitating design from Bundle Monster BM-XL19 plate. I used Colour Alike & B. Loves Plates B. a Blue Ocean and B. Loves Plates Jumbo Stamper. My next steps were: applying one coat of Sally Hansen Maximum Growth to secure the stamping from smudging afterwords, adding the water decals and putting one coat of INM Out The Door to finish the manicure.





















Poniżej są produkty jakich użyłam przy tworzeniu tej propozycji.

Below are the products I used while I was creating this proposition.

Źródło: https://bundlemonster.com/


Born Pretty Store oferuje mnóstwo świetnych rzeczy i jest jednym z  moich ulubionych sklepów z produktami do zdobienia paznokci. Jeśli jesteście zainteresowane zrobieniem u nich zamówienia, skorzystajcie z mojego kodu HMG10 żeby otrzymać 10% rabatu na nieprzecenione produkty.

Born Pretty Store offers a lot of amazing things and is one of my favourite stores with nail art products. If You're interested in ordering something from them be sure to use my HMG10 code to get 10% off on all products that aren't already on sale.

20 komentarzy:

  1. Świetne zdobienia. Też swego czasu nabyłam te naklejki ale jeszcze czekają na swoją premierę :-) Fakt, że kwadratowe paznokcie bardziej by tu pewnie pasowały ale ja się nie mam zamiaru tym przejmować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja niby też nie płaczę nad faktem, że mam akurat migdały. Są jednak takie zdobienia.. które ewidentnie pasują do kwadratów ;)

      Usuń
  2. zawsze mi się podobały te naklejki, ale jakoś nigdy nie kupiłam...
    super zdobienia! pierwsze jest takie proste, a wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama długo obok nich chodziłam, aż miałam okazję złapać do recenzji ;) Też uważam, że ta prosta wersja ma jakiś taki swój wyjątkowy urok :)

      Usuń
  3. Zdobienia śliczne ale strasznie spodobał mi się kształt Twoich paznokci :) Właśnie biorę pilnik i robię papa kwadratom :D Myślałam że krotkich paznokci tak nie zaokrąglę ale widzę że się da i super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy! Co do kształtu, to dużo zależy od płytki. Ja przy krótkich paznokciach muszę dość mocno boczki wypiłować (tylko wskazujące i kciuki jakoś mniej przyrastaja w tych miejscach). Moje chyba już się przyzwyczaiły, ale na początku warto uważać ;)

      Usuń
    2. Wiadomo że trzeba uważać :) Już wypiłowałam i zgrabnie wyglądają:)

      Usuń
    3. Najważniejsze, żebyś się w nich dobrze czuła. Ja u siebie mogę nosić wyłącznie zaokrąglone kształty, ale przy ekstremalnie krótkich paznokciach źle się czuję. Dopiero jak jest z czego wypiłować choćby mini migdałek, to jest ok :) Coś jak na zdjęciach powyżej.

      Usuń
  4. pierwsze zdobienie to sama słodycz :) drugie też śliczne! nie wiedziałam o takich naklejkach nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Ja często przeglądam bps i zawsze coś ciekawego wpadnie mi w oko!

      Usuń
  5. naklejki sa fantastyczne nie widzialam ich wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo też są super, cieniutkie i fajne. Tylko trzeba uważać, żeby się nie zwinęły w kulkę przy nakładaniu. Ja kilka razy poprawiałam ułożenie zdejmując naklejkę i nakładając ponownie i potrafiłam zepsuć ;)

      Usuń
  6. Jakie genialne te naklejki, chyba się na nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też strasznie się spodobały jak je kiedyś zauważyłam ;)

      Usuń
  7. Świetne te naklejki. Oba zdobienia bardzo udane. Sama nie wiem, które bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadły w oko :) Dzięki za komplementy!

      Usuń
  8. Świetne naklejki - dodałam je do wishlisty na bps - ;-) Pomysłowo je wykorzystałaś, podobają mi się oba zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG *_* megaaaa mi się podobają te naklejki :) Tak samo jak Twoje pomysły na ich wykorzystanie :) super

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.