czwartek, 17 marca 2016

St. Patrick's Day Manicure

Cześć Wam!
Dzisiaj chcę Wam pokazać moje drugie mani na Dzień Św. Patryka. Tym razem jest mniej "zielone" i mniej skomplikowane..

Hi there!
Today I want to show You my second St. Patrick's Day themed manicure. This time it's less "green" and less complicated..


Pomyślałam, że zrobię coś niekonwencjonalnego. Pomalowałam paznokcie na czarno i dodałam tylko mały, zielony akcent. Czarny lakier jakiego użyłam to My Secret Dressed In Black, nałożyłam dwie łatwe warstwy.

I thought I'd do something unconventional. I painted my nails black and added just a little, green accent. The black polish I used is My Secret Dressed In Black, I applied two easy coats.


Akcent, który zdecydowałam się dodać to mały, zielony napis na serdecznym. Mówi on "MY HEART IS IRISH does that count?" ("MOJE SERCE JEST IRLANDZKIE czy to się liczy?") i jest to humorystyczne podejście do Dnia Św. Patryka.

The accent I decided to add is a small, green inscription on my ring finger. It says "MY HEART IS IRISH does that count?" and it's a humoristic take on St. Patick's Day.




















Napis jakiego użyłam pochodzi z płytki MoYou London Festive 21. Odbijałam Stemplem Clear Jelly od Born Pretty Store żeby idealnie wypozycjonować wzór na paznokciu. Zielony lakier jakiego użyłam to Mundo de Unas Avocado.

The inscription I used comes from MoYou London Festive 21 plate. I stamped with the Born Pretty Store Clear Jelly Stamper to position the design perfectly on my nail. The green polish I used was Mundo de Unas Avocado.


Płytkę jakiej użyłam możecie zobaczyć TUTAJ, a poniżej jest większość pozostałych produktów.

You can see the plate I used HERE and below is most of the other products.


Tym razem zrobiłam też makijaż z odrobiną zieleni.

This time I also did a make-up with a hint of green.




22 komentarze:

  1. fajne mani i ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem minimalizm robi największe wrażeni !! super mani :)) a makijaż obłędny *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tutaj przesłanie zdecydowanie zrobiło swoje :) Miło, że się podoba!

      Usuń
  3. świetna jest ta płytka ;) fajnie wygląda taki minimalizm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, super jest. Fajnie słyszeć, że mani wpadło w oko.

      Usuń
  4. Ładny makijaż :) Ja zapomniałam o tym dniu troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w zeszłym roku przespałam :D

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdobienie i makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie, uwielbiam piękną lśniącą czarną taflę! Akcent daje wtedy naprawdę wielkie wrażenie. Bardzo na tak!
    I oczko do tego piękne.
    A mi zabrakło czasu na zielone patrykowe mani :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, nie byłam pewna czy to mani się spodoba :) Makijaż miał być bardziej zwariowany, ale mi z kolei na to zabrakło czasu..

      Usuń
  7. Hej, ogladalam twoje paznokcie na wizazu i tak tu trafilam :) Masz piekne paznokcie i zadbane okolice paznokci. Mozesz mi zdradzic jak dbasz o skorki? Wycinasz je odsowasz? Czy nawilzasz je dodatkowo?
    Ja totalnie jestem w tym zielona ale chcialabym, przyblizyc sie choc troche do wygladu twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Bardzo dziękuję za tyle komplementów. Ja skórki zawsze odsuwam i sporo nawilżam.. W sumie może zrobię post na ten temat, bo ostatnio kilka osób mnie o to pytało. Napisz do mnie na maila to tak na szybko podpowiem czego obeccnie używam i jak mniej więcej działam. Na post pewnie trzeba będzie chwilę poczekać ;)

      Usuń
  8. Łał, ale fajny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki i cudny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się zarówno zdobienie jak i makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Fajnie, że przypadło do gustu i jedno i drugie :)

      Usuń
  11. świetnie wygląda takie hasło na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że mi też się podobało ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.