czwartek, 31 marca 2016

Kombinacja Stempli I Naklejek Wodnych - Vol.2

Stamping And Water Decal Combination - Vol.2

Hej!
Tak jak wspominałam w moim ostatnim poście, w najbliższej przyszłości będzie kilka mani ze stemplami i naklejkami wodnymi. To jest moja druga próba, pierwsze podejście możecie zobaczyć TUTAJ.

Hey!
As I mentioned in my previous post, there will be a few manicures with stamping and water decals in the nearest future. This here is my second try, You can see my first attempt HERE.


Próbowałam się czegoś nauczyć z mojego poprzedniego mani i tym razem chciałam żeby stemple były jaśniejsze, nie takie przytłaczające. Cóż, to na pewno osiągnęłam, teraz wzór jest niemal niewidoczny.. :/

I tired to learn something from my previous manicure and this time I wanted to make the stamping lighter, not as overwhelming. Well, I definately achieved that, the design is almost invisible now.. :/


Pozostaje kolejna próba.. może do trzech razy sztuka ;) Wracając do szczegółów mani, bazowym kolorem jest China Glaze At Vase Value. Kolor tego lakieru jest świetny, formuła już nie koniecznie. Musiałam nałożyć trzy, a nawet cztery warstwy na niektórym paznokciach i wierzcie mi - nie były to najcieńsze warstwy..

There's always next time.. maybe third time is really the charm ;) Back to the manicure details, the base colour is China Glaze At Vase Value. The colour of this polish is amazing, but the formula not so much. I had to apply three or even four coats on some nails and believe me - they wern't the thinest coats..




















Na tej bazie odbiłam koronkowy wzór (musicie uwierzyć mi na słowo :D) z płytki Bundle Monster BM-XL206. Użyłam lakieru B. Loves Plates BPL02 B. a Snow White i Stempla Jumbo. Jest to mój najbardziej napigmentowany biały, ale bazowy kolor tutaj musiał chyba być po prostu za jasny żeby było go widać. Moim ostatnim krokiem było nałożenie różanych naklejek wodnych o symbolu BLE1729. Wszystko o naklejkach wodnych możecie przeczytać w jednym z moich starszych postów TUTAJ.

On this base I stamped a lace design (You have to take my word for it :D) from Bundle Monster BM-XL206 plate. I used B. Loves Plates BPL02 B. a Snow White nail polish and the Jumbo Stamper. This is my most pigmented white, but the base colour here was probably just to light for it to show. My last step was applying rose water decals with the symbol BLE1729. You can read everything about water decals in on of my older posts HERE.


Poniżej są wszystkie produkty jakich użyłam żeby stworzyć to mani.

Below are the products I used to create this manicure.



20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Strasznie fajnie, że zachęciłam do takiego mani! Niestety w myśl zasady na dole, komentarz muszę usunąć.

      Usuń
  2. Stemple faktycznie na tyle delikatne, że ich prawie nie widać :) Całość mimo tego ślicznie wyszła. Bardzo mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo niestety jakoś tak wyszło, że stemple ledwie widoczne.. Cieszę się, że mimo to mani przypadło do gustu :)

      Usuń
  3. Jak ja bym chciała coś takiego umieć zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to wcale aż takie trudne. Wiadomo, do stempli trzeba troche "sprzętu" i wprawy, ale naklejki są bardzo łatwe w użyciu.

      Usuń
  4. Śliczna kompozycja! Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne, nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia.

      Usuń
  5. Hmmm... nigdy nie łączyłam stempli z naklejkami. Co prawda ostatnio naklejek jakoś unikam, ale Twoje zdobienie pokazuje, że można z nimi zrobić naprawdę zgrabną kompozycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero zaczynam takie kombinacje, stąd nie zawsze w 100% wychodzą ;) Miło mi!

      Usuń
  6. Pięknie to wykombinowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jak ładny lakier chce tyle warstw :( Ale zdobienie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wole bardziej bezproblemowe lakiery.. Kolor jednak jest na tyle niepowtarzalny, że w mojej kolekcji nie mam żadnego dupe'a :) Dzięki!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Szkoda tylko, że trochę wymagający.

      Usuń
  9. Całość i tak prezentuje się bardzo ładnie! Błękit cudny, ale współczuję tego nakładania po 4 warstwy... Są takie kolory za którymi szaleję, niestety malowanie nimi skutecznie mnie odstrasza - piękne pastele od Color Club np :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super w takim razie. No niestety, kolor świetny, ale nie wiem czy szybko po niego sięgnę.. Chodzi o te z kolekcji Poptastic, neonowe pastele :) O dziwo mi nimi maluje się nieźle. Fakt, większość potrzebuje trzech warstw, ale radzę sobie z tym. Po recenzjach bałam się, że będzie tragedia..

      Usuń
  10. A mnie się bardzo podoba to mani, jest takie delikatne i mega mnie zauroczyły te naklejki <3 Szkoda tylko, że ten China Glaze tak kiepsko się nakładał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak myślisz. Ja jak zwykle musiałam trochę pomarudzić :D Noooo niestety, do najłatwiejszych to on nie należy..

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.