wtorek, 2 lutego 2016

Miętowy Sweterek

Mint Sweater

Cześć,
pogoda na zewnątrz nie przypomina zimy, ale kalendarz nie kłamie. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że nie zrobiłam w tym sezonie żadnego sweterkowego zdobienia, więc dopóki jeszcze mamy zime - oto mój pierwszy miętowy sweterek ;)

Hi,
the weather outside doesn't really resemble winter, but the calender doesn't lie. Lately I realized that I didn't do any sweater nail art's this season, so until we still have winter - here's my first mint sweater ;)


Piękny miętowy lakier jakiego tym razem użylam to Kiko Mint Milk. Potrzebowałam dwóch średnich warstw do całkowitego krycia, a aplikacja była bardzo łatwa. Wypróbowałam kilka lakierów Kiko i dalej mam w mojej kolekcji pare do przetestowania, ale jak na razie jestem pod wrażeniem ich jakości.
The beautiful mint polish I used this time is Kiko Mint Milk. I needed two medium coats to get full opacity and the application was super easy. I tried a few Kiko polishes and still have some more in my collection yet to try, but for now I'm really impressed with they're quality.




















Sweterkowy wzór jaki wybrałam pochodzi z płytki B. Loves Plates B.05 Let It Snow. Odbiłam go za pomocą lakieru do stempli B. Loves Plates B. A Snow White i Stempla Uber Chic Sticky.

The sweater design I picked comes from B. Loves Plates B.05 Let It Snow plate. I stamped it using B. Loves Plates B. a Snow White stamping polish and Uber Chic Sticky Stamper.


Poniżej możecie zobaczyć płytkę B. Loves Plates..

Below You can see the B. Loves Plates image plate..

Żródło: http://allegro.pl/show_user.php?uid=37818237

.. i lakiery jakich użyłam.

.. and the polishes I used.


29 komentarzy:

  1. śliczny kolor ma ten kiko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Bardzo mi przypadł do gustu.

      Usuń
  2. Fajny bazowy lakier - wyczuwam w nim zimne tony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z nim polubiłam. Kolor przyjemny i fajnie się maluje.

      Usuń
  3. Mint Milk - moja ulubiona mięta! Piękne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też będzie się plasował bardzo wysoko ;) Dzięki!

      Usuń
  4. Fantastycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. KIKO cudny, no i całe mani bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie połączenie kolorystyczne zawsze mi się podoba, moim zdaniem turkusy są idealne na zimę, takie mroźne. Byś może śniegu nie ma, ale czuć zimę w powietrzu, przynajmniej tu w Gdańsku gdzie wiatr wieje jak oszalały odejmując parę stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. To jeden z tych kolorów które pasują mi i na zimę i na lato. U nas na południu zdecydowanie bardziej wiosenno jesienna pogoda ;)

      Usuń
  7. Dołączam się do ciebie po tym, jak poznaję cię z Nailpolis. Uwielbiam Mint Milk, jest piękne. Fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo mi miło! Ja też pokochałam go od pierwszego malowania. Dzięki!

      Usuń
  8. Wyszło idealnie, ach te twoje dopieszczone wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe noooo staram się zawsze jak mogę ;) Dzięki wielkie!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.