piątek, 3 lipca 2015

Holograficzna Koronka

Holographic Lace

Cześć,
dzisiaj mam dla Was błyszczące mani. Widziałam tą kombinację wiele razy w internecie. Zdecydowałam się ją wypróbować i bardzo podobało mi się jak wyglądała na moich paznokciach.

Hello,
today I have a shiny manicure for You. This is combination I saw multiple times on the web. I decided to try it and I really liked how it looked on my nails.


Bazowy kolor to Allepaznokcie Holographic Nail Polish 01. Ta marka sprzedaje dużo paznokciowych produktów w niskich cenach. Te lakiery były po około 15zł jak je kupowałam i mam kilka kolorów. Wszystkie mają 15ml pojemności i kupiłam je na Allegro.
The base colour is Allepaznokcie Holographic Nail Polish 01. This brand sells a lot of nail products in low prices. These polishes were about 15zł when I bought them and I have a bunch of colours. They're all 15ml and I got them on Allegro.


Nałożyłam trzy warstwy, ale dwie wyglądały prawie tak samo. Lakier ma fajną konsystencję, łatwo czyści się ze skórek (co jest dla mnie bardzo ważne) i daje całkiem niezły holograficzny efekt. Nie mam zbyt wielu lakierów holo, ale te mnie usatysfakcjonował, zwłaszcza za cenę 15zł. To nie jest super silny efekt holo, ale jest widoczny. Właściwie zaskoczyło mnie jak dobrze wyglądał na moich paznokciach w sztucznym świetle (zdjęcia na końcu).

I applied three coats, but two looked almost the same. The polish has a nice formula, cleans easily from cuticles (what is really important for me) and gives quite a holographic effect. I don't have a lot of holo polishes, but this one satisfied me, especially for the price of 15zł. It's not a super strong holo effect, but it's visible. In artificial light it actually surprised me with how good it looked (photos in the end).




















Na tej bazie odbiłam piękny, czarny, koronkowy wzór. Wzorek pochodzi z płytki Born Pretty Store o nazwie Y003. Możecia ją znaleźć TUTAJ. Czarny lakier jakiego użyłam to jak zwykle My Secret, ale teraz zmienili trochę numerację kolorów. Czerń to teraz MS 200 Dressed In Black.


On this base I stamped a beautiful lace design in black. The design comes from a Born Pretty Store image plate called Y003. You can find it HERE. The black I used is as usually My Secret, but now they hanged a bit the colour numbers. Black is now MS 200 Dressed In Black.


Tutaj są zdjęcia holograficznego efektu w sztucznym świetle. Niźle, co? Wiem, że to nie jak w markach indie czy innych wysokopółkowych lakierach, ale i tak bardzo mi się podobał.

Here are the photos showing the holographic effect in artificial light. Nice, right? I know it's not like in the indie brands or other top shelf nail polishes, but I still liked it a lot.




















Poniżej możecie zobaczyć płytkę i lakiery jakich użyłam.

Below You can find the plate and polishes I used.


10 komentarzy:

  1. nie przepadam za koronkami, ale w takim wydaniu wyglądają super ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uwielbiam koronkowe mani :) Dziekuję!

      Usuń
  2. holo tak, płytka tak :) wykonanie taaak :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaa 3 x tak!!! Znaczy przechodze dalej!!!

      Usuń
  3. Koronki to nie moja bajka, ale nawet mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to tym bardziej jestem z siebie dumna, że mimo nieprzemawiającego do Ciebie wzoru mani wpadło w oko ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam holo! Moje ulubione ma Carla Cosmetics - do dostania w osiedlowych drogeriach.
    Ten wzór na holo wygląda iście magicznie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ja do tej pory chyba nie doceniałam mocy holo ;) Ooo widzisz, nie słyszałam nigdy o tej firmie. Bardzo mi miło :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, nie raz już widziałam na blogach i mnie naszło :D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.