środa, 6 sierpnia 2014

Taki tam.. goblin :D Brokatowy Goblin!

Dzisiaj gwoździem programu jest brokatowy lakier China Glaze Glitter Goblin. Wiecie już na pewno, że mam ogromną słabość do brokatów.. Ten budził mieszane uczucia jak oglądałam swatche, ale na żywo bardzo mi się spodobał. Jest taki nieoczywisty!


Brokat jest w kolorach holograficznego srebra i miedzianego brązu, momentami aż pomarańczu. Drobinki są jednakowej wielkości. Dość odważna kombinacja, nie powiem :) Całość zatopiona jest w bezbarwnej bazie. Nakłada się sporo drobinek przy jednej warstwie. Na moich zdjęciach są chyba dwie.




















Bazą dla brokatu u mnie jest lakier China Glaze Sreet Chic. Jest to dość chłodny brąz o dobrym kryciu. Na moich zdjęciach są dwie warstwy. Długo zastanawiałam się co pod ten brokat użyć, jakoś pod wpływem impulsu padło na tą Chinkę. Nawet mi się podobało to połączenie.


Brokat jest chyba trochę topożerny, nałożyłam na paznokcie jedną warstwę bezbarwnego lakieru Color Club i jedną INM Out The Door. Lekko było czuć góry i doliny, ale na zdjęciach wyszedł nieźle.




















Jak Wam się podoba ten dość nietuzinkowy lakier? Ja byłam urzeczona w sumie. Nawet się nie spodziewałam. To chyba przez ogólną miłość do błyskotek :D


Poniżej zdjęcie z bliska, żeby pokazać drobinki. Oczywiście aparat wariował trochę przy takiej dozie dobroci :D


Mam też delikatny makijaż do kompletu. Jasny kolor od wewnętrznego kącika to po prostu puder. Dalej użyłam czwartego cienia z dolnego rzędu paletki Sleek Original. Idealnie pasował do drobinek w lakierze :) Zewnętrzny kącik przyciemniłam cieniem MIYO 08 Coffee. Dolną powieka została pociągnięta tą sama kombinacją cieni.



Poniżej użyte kosmetyki.


13 komentarzy:

  1. Też mam Glitter Goblin i może nie należy do moich ulubieńców, zresztą trafił do mnie przypadkiem, ale nie da się ukryć, że jest bardzo ładny i oryginalny. Najbardziej lubię go na szarościach :) Przy czym dla mnie to jesienny kolor i od wielu miesięcy czeka na swoją porę :)
    Jeny, co widzę jakąś paletkę Sleek to tak bardzo chciałabym ją mieć, że brak mi słów! original też jest fantastyczna... Ale mam tyle cieni, że powinnam się pohamować przed zakupem kolejnych, heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt to dość jesienny zestaw :)

      Oj to ja mam to samo jeżeli chodzi o cienie, nie umiem się oprzeć!

      Usuń
  2. Lakier jest Świetny!
    Kuszą mnie Chinki od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chinki to takie małe uzależnienie. Co raz jest jakaś, jaką po prostu musisz mieć :D

      Usuń
  3. przepiękny, też kocham brokaty ♥ makijaż świetny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak brokaty to jest to :D Zgadzam się co do makijażu, taki dzienniak.

      Usuń
  4. Jak zwykle piękne paznokcie i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Paznokcie ostatnio trochę biedne, ale staram się!

      Usuń
  5. Hehehe producenci mają rękę do brokatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie, choć jakoś ten brokat mi nie pasuje. Za to makijaż śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to dość specyficzny brokat. Nie każdemu się spodoba. Dzięki :*

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.