poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Projekt Kwiaty: Tydzień Trzeci - Stokrotka

Witajcie w kolejnym kwiatkowym poście. Znowu mam poślizg, ale już jest nieźle. Poniedziałek dopiero, a ja mani nawet wczoraj zrobiłam.. tylko zdjęć już nie dałam rady przed zmrokiem cyknąć.

Tak czy owak - Stokrotki!


Myślę, że już wszystko wiecie o Projekcie Kwiaty, ale gdyby jednak nie - zapraszam na bloga RedRouge. Znajdziecie tutaj wszystkie szczegóły tej zabawy oraz wiele propozycji zrobionych przez inne blogerki.


Zacznę może od lakierów bazowych. na większości paznokci jest lakier Joko J142 Coriander Green. To jest jeden z lakierów jaki chyba autentycznie wyzeruję. Uwielbiam jego kolor, konsystencję, krycie - wszystko!!!




















Bazą w paznokciach z kwiatkami jest lakier Joko J147 Gunpowder With Mint. Ten lakier też bardzo lubię, to taka leciutko przybrudzona mięta. Dwie warstwy dają krycia jak na zdjęciach, maluje się bardzo przyjemnie.


Do mięty postanowiłam dodać cieniowanie z boków paznokcia ciemniejszym lakierem Joko. Takie nawiązanie do reszty paznokci :) Jest to ten typ cieniowania, gdzie przejście nie jest płynne, tylko dość dobrze widoczne - wręcz ciapkowate. Zrobiłam je przy pomocy gąbki do naczyń.


Moje kwiatki tym razem są malowane odręcznie. Postawiłam na stokrotki tylko na części paznokcie, żeby nie przedobrzyć :) Do ich zrobienia użyłam farbek akrylowych, malutkiego pędzelka oraz sondy.




















Paznokcie z cieniowaniem i kwiatkami pokryłam topem Golden Rose Gel Look, żeby nic nie rozmazać. Następnie już całość wysuszaczem INM Out The Door.


Jak Wam się podoba moja propozycja na Projekt Kwiaty? Mam nadzieje, że trochę widać owo cieniowanie na zdjęciach. Ciężko było mi je sfotografować, ponieważ jest w takim miejscu, że światło się w nim odbija..


Poniżej użyte kolorki.


Tutaj możecie zobaczyć moje poprzednie propozycje kwiatów: Róże i Tulipany.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne takie pionowe cieniowanie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa dziękuję, kiedyś robiłam takie na konkurs, tylko z trzema kolorami. Też fajnie wyszło :)

      Usuń
  2. ale super *_* to cieniowanie jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeee tam, to to takie tylko z jednego koloru. Muszę powtórzyć takie z czernią na koniec.

      Usuń
  3. zaszalałaś z tym cieniowaniem, kwiatuszki słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś chciałam wymyślić trochę ambitniejszego :) Noooo, odręczne malunki to nie jest moja mocna strona, więc tym bardziej dziękuję!

      Usuń
  4. pięknie to zrobiłaś! niby proste a bardzo ciekawe i urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo brawo, chyba pierwszy raz widzę Twoje ręczne malunki, ślicznie wyszło, podoba mi się taka wariacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooooo bo ja raczej nie maluję od ręki. Plastycznych zdolności chyba nie mam, a do tego brak wprawy sprawiają, że boję się zepsuć mani zazwyczaj :D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.