poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Naklejki Wodne z Born Pretty Store.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam słodkie mani z użyciem naklejek wodnych ze sklepu Born Pretty Store. Zapraszam zatem na zdjęci.


Poniżej możecie zobaczyć arkusik naklejek jaki dostałam do recenzji. Widnieje na nich napis BLE Nail Acessory, z tyłu zaś jest instrukcja obsługi. Miałam ochotę na kokardki, ale jednak wzorki z góry arkusika jakoś wyjątkowo pasowały mi do tego mani.


Technicznie rzecz biorąc naklejek używa się jak każdych innych. Wycinamy pożądany wzór, zdejmujemy grubszą, ochronną folię z wierzchu i zanurzamy arkusik w wodzie. Jak kartonik namoknie, zdejmujemy nasza naklejkę i przykładamy do paznokcia. Naklejka nadrukowana jest na bardzo cieniutkiej folii, błonce wręcz. Po naklejeniu na paznokieć nie widać krawędzi owej błonki, nic się nie podnosi, nie odstaje Dla mnie są to bardzo fajne, świetnej jakości naklejki.




















Naklejki możecie znaleźć w sklepie Born Pretty Store TUTAJ. Podczas zakupów pamiętajcie o kodzie rabatowym HMG10 z mojego bloga, uprawnia on do 10% zniżki na zakupy.


Teraz może odrobinę o lakierach jakie towarzyszą moim nowym naklejkom. Wykorzystałam równie nowe Essie. Tak, tak.. znowu zaszalałam z zakupami :D




















Ciemniejszy róż to Essie Bottle Service. Kolor w butelce mnie wręcz zauroczył. Jest zdecydowanie bardziej neonowy niż na moich zdjęciach. Niestety ma też małą wadę.. średnio kryje. Na zdjęciach są trzy warstwy, dość grube i nadal widać lekko końcówki. To żelek, stąd problemy z kryciem. Kolor jednak wiele potrafi wynagrodzić!


Jasny róż to Essie Boom Boom Room. Taaaaa, nazwa mnie zabiłam :D Ten był zdecydowanie lepiej kryjący. Miał całkiem inną konsystencję. Na zdjęciach są dwie warstwy, miejscami dodałam trzecią. Przyjemnie się malowało.


Oba lakieru potraktowane top coatem. Jak Wam się podoba, nie za słodko? Róż to w sumie rzadko spotykany kolor u mnie, gości w zasadzie wyłącznie na paznokciach i w makijażu.  Heheh mam nadzieję, ze Was nie zemdli od tych różowości i słodyczy :D


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dziękuję. Miło mi bardzo. Tylko prosiłabym w myśl zasady na dole, o nie umieszczanie odnośników. Niestety komentarz muszę usunąć..

      Usuń
  2. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie jest za słodko, bo ten ciemny róż to kolor z charrrrakterem :) piękne naklejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, owszem. Mocny charakterny róż, to jest to!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Naklejka dodała im dużo owego uroku.

      Usuń
  5. cudowne są te naklejki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Chyba polubię się z takimi w formie pasów.

      Usuń
  6. cudownie wyglądają naklejki na tym boskim różu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe boski róż mówisz :) W sumie też mi się podobało i trzyma się jak szalone do dzisiaj.

      Usuń
  7. Śliczne, delikatne, a zarazem przykuwające wzrok zdobienie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na dodatek bardzo proste :) Takie lubię najbardziej. Dziękuję!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.