niedziela, 2 marca 2014

Różyczki

Dzisiaj mam coś delikatnego. Mani przyszło mi do głowy po prośbie Nefty z bloga Nefty's Lottle World. Poprosiła o małe porównanko nudziaków, m.i O.P.I My Vampire Is Buff, który gra dzisiaj pierwsze skrzypce.


Ten O.P.I to taka kość słoniowa, nie ma ani tonu różu. Jest bardziej neutralny, w kierunku żółtego. Uwielbiam ten kolor!



















Malowanie przyjemne, choć mi do pełnego krycia potrzeba było trzech warstw. Mam wyjątkowy talent do robienia prześwitów.


To jedno z tych mani, które aż prosi się o zdobienie. Ja postanowiłam dorzucić różyczki stempelkowe. Tylko na dwóch paznokciach jednak, bo kolor jest tak idealny, że nie chciałam go zbytnio przytłumić.




















Wzorek pochodzi z płytki XL PRO 07 firmy MoYou London. Czarny lakier jakiego użyłam to Essence Nail Art Stampy Polish. Fajnie się odbija, szkoda, że cena w stosunku do pojemności jest dość wysoka. Całość pokryłam Golden Rose Gel Look i INM Out The Door.




Jak Wam się podoba?


10 komentarzy:

  1. zajebiste, myślałam że to naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają te wzorki, mają niesamowity urok ;)

      Usuń
  2. Ooooo Super połączenie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zawsze mi bardzo miło, jak słyszę, że Wam się podoba :)

      Usuń
  3. Super efekt i bardzo ładne wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niby to tylko stempelki, ale fajnie nosiło mi się to mani.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niech no oni tylko stany uzupełnią :D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.