niedziela, 12 stycznia 2014

Vampy nails

Dzisiaj coś ciemnego! Bardzo dobrze czuję się z ciemnymi paznokciami. Mam też słabość do wszelkich prawie czarnych lakierów. Tym razem to kolejny lakier China Glaze.
Wiem, jestem ostatnio monotematyczna, prawie jakby mi płacili za malowanie Chinkami. Niestety, tak rajsko to nie ma - nie płacą. Wszystkie Chinki jakie mam kupiłam sama, żadnej nie dostałam do recenzji, ani nic w tym stylu. Po prostu bardzo je lubię :) a, że mamy w Polsce dystrybutora i miał akurat promocje na te lakiery.. Cóż ostatnio jestem stałym klientem w sklepie Alphanailstylist.

W roli głównej dzisiaj China Glaze Charmed I'm Sure oraz wzorek z płytki MoYou London XL Pro 01.



Lakier bazowy to bardzo ciemna śliwka. Przy pewnym, sztucznym oświetleniu wygląda bardzo ciemno, prawie czarno, ale to zdecydowanie fiolet. Ciężko go z czernią pomylić.

















Malowało się bardzo przyjemnie, ja dałam dwie warstwy i to wystarczyło do całkowitego krycia. Konsystencja jest rewelacyjna, lakier nawet bardzo się nie mazał jak poprawiałam przy skórkach.


Ten lakier wręcz prosił o jakiś wzorek w podobnej kolorystyce. Wybrałam płytkę MoYou London, o której pisałam trochę tutaj. Lakier jakim zrobiłam wzorek to Essence Magnetics 03 Magic Wand. Jest on z najnowszej kolekcji, mam też stary Magic Wand i oczywiście mocno się różnią. Sami możecie zobaczyć jak ładnie się odbił, te lakiery świetnie się sprawdzają.





















Całość, jak zwykle, pokryta Golden Rose Gel Look oraz wysuszaczem INM Out The Door.



Jak widzicie zdjęcia zrobiłam w najróżniejszym świetle część w sztucznym, część w dziennym, ale bez słońca, część w słońcu. Nawet zdjęcie powyżej nie jest wcale z lampą, tylko właśnie w pełnym słońcu. Pokażę Wam też lakier solo, niestety tylko w sztucznym świetle, bo malowałam wieczorem.


Kolor lakieru mimo zdjęć pod lampką jest oddany całkiem dobrze. Ciemna śliwka. Właśnie tak wygląda na żywo.



Mam nadzieję, że Wam się spodoba!



2 komentarze:

  1. Ja też ten lakier kupiłam na promocji w Alphanaistylist :DDD Jest piękny, a u Ciebie z tymi wzorkami : cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry zakup ;) Mi się on strasznie podoba. Dzięki, milo mi!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.